dissabte, 16 d’agost del 2014

LA MALETA PERFECTA (part 3)!

Aquí tenim la tercera part de la missió : LA MALETA PERFECTA... i és que potser us diré que sempre resulta, almenys per mi , la més complicada. Quanta roba cal prendre?

Si parlem d’un cap de setmana o de dos o tres dies potser ens és més fàcil calcular la quantitat de roba que necessitarem...però quan parlem de més d’una setmana i de viatges a destins llunyans, en què no sabem del cert quin temps farà, la cosa es complica bastant més.
I es que no serà la primera vegada que ens dirigim a un destí on hem de trobar un clima fresc i ens trobem amb una onada de calor, i ja us podeu imaginar la situació amb tota la maleta plena de roba d’abric i amb la desesperació de la sufocant calor al nostre voltant. I que consti que us parlo per experiència pròpia.
Així que, al meu entendre, una bona maleta ha de portar una mica de tot, però mai res en excés,sobretot no oblidem, que si hem de volar , el nostre equipatge té una limitació de pes.
Amb això no em refereixo que si anem al Carib ens enduem un anorac ,però si que dur una peça que ens pugui tapar si a les nits refresca, ens pot ser molt útil.  
Jo el que acostumo a fer és que tinc tota la roba neta i a punt. A partir d’aquí trio aquella més còmoda i intento combinar varies parts de baix amb diferents parts de dalt, per poder tenir múltiples opcions  i amb menys quantitat de roba fer el fet.

Tot i així, com us anunciava al principi del post,encara que cada vegada que començo una maleta, milloro en aquest aspecte... Us puc ben dir,  que aquest punt per obtenir la maleta perfecta, encara dista d'estar dominat...i és que sovint amb la maleta tancada, encara tinc la tentació d’obrir-la i d’afegir alguna coseta més!

El proper dia parlarem de com organitzar-ho tot plegat i us presentaré les descobertes que he fet sobre aquest tema! Fins la propera!

3 comentaris:

  1. Doncs sí, m'identifico molt amb el que has explicat! Jo també començo fent la maleta d'una manera racional, però si en acabar veig que encara hi ha algun foradet lliure o que no he superat el pes màxim, la segueixo omplint i omplint amb roba del tipus "per si de cas" jajaja! I pels viatges llargs sempre prenc una ampolleta amb Norit per si cal rentar a mà alguna peça fineta en cas d'urgència. Esperem amb candeletes les teves descobertes al proper post! :D

    ResponElimina
  2. Molt bona idea això del norit! En prenc nota per al proper viatge!vaja i ja se sap que on hi ha un foradet i cap una peça de roba més! Gràcies per la visita ens veiem al proper post espero!si vols tambe pots seguir les novetats via facebook!

    ResponElimina
  3. Molt interessants i útils tots aquests consells! Jo la veritat és que tinc la sort de no ser qui se n'ocupa d'aquesta odissea. Per cert, jo he aprofitat uns dies que he tingut lliures per reactivar el meu de blog :D Petons.

    ResponElimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT