dimecres, 1 d’octubre del 2014

KAO= Primer refredat de la temporada!

Amb l'arribada de la tardor, i el comiat de l'estiu, si és que aquest any se'n pot dir així (perquè malgrat que no sóc massa fan de la calor, algun dia de sol hagués estat d’agrair)...arriben els fantàstics i meravellosos canvis de temperatura! Ara fa fred, ara fa calor, ara plou, ara fa vent... I amb ells arriba el nostre primer problema ja que ni el nostre armari, ni nosaltres mateixos estem preparats per aquest daltabaix.
T’aixeques al matí i surts de casa amb els teus pantalons frescos, samarreta de tirants i sandàlies i... a mig matí comença el show, arriba la pluja, el vent i el fred...i et preguntes en quin lloc de l’armari viu el meu polar estimat?
Doncs bé,gràcies a aquest gran obsequi de la sra. meteorologia a la meva vida ha arribat, com la primera fulla de tardor en caure de l’arbre, el meu primer refredat!
Si, si un refredat en tota regla: mal de gola, febre, congestió nasal, llagrimeig al ulls, calfreds... I és que no hi ha res com començar la temporada amb bon peu!
Ara bé tot i estar KAO, no m’oblido de vosaltres! Així que jo i la meva col·lecció de remeis mèdics naturals i menys naturals ens acomiadem per avui.



Per cert si coneixeu algun remei ràpid i efectiu s’accepten consells!

1 comentari:

  1. Jo de remeis ben poc. Tinc la sort de no constipar-me gaire! Espero que ja s'hagi passat aquest primer refredat, sinó a millorar-se!!

    ResponElimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT