dimarts, 6 de gener del 2015

Va de propòsits d'any nou...2015!

Com toca cada principi d’any cal pensar quins són els objectius que ens agradaria aconseguir al llarg de l’any.
Sovint molts dels objectius que ens plantegem no els arribem a assolir però, almenys ens els hem plantejat i això ja implica que ens hem aturat uns instants a donar quatre tombs a la nostra vida i a tot allò que ens envolta.
Així que, aquí van els meus propòsits d’any nou!

1.-  SABER-ME GESTIONAR DE MANERA MÉS EFICIENT
I és que malgrat que cada dia crec que me n’ensurto millor encara em costa força fer una gestió adequada de les meves emocions i sentiments. Sovint deixo que les situacions que succeeixen al meu entorn m’afectin massa i em facin trontollar... suposo que són avantatges o desavantatges de ser com sóc. Així que el meu primer propòsit és intentar gestionar millor les meves emocions i tenir la fortalesa per a lluitar contra tot allò que em faci mal, sense dubtes ni vacil·lacions.

2.- DEDICAR-ME UN TEMPS A FER TOT ALLÒ QUE EM FA FELIÇ
Si us preguntes a qualsevol de vosaltres, tots ,de ben segur em podríeu enumerar una llista de coses que us fan feliç i que malgrat que sabeu quines són, sovint per motius varis ,no hi dediqueu tot el temps que us agradaria. Doncs aquest és el meu segon propòsit de l’any trobar més temps per fer allò que em fa realment feliç.

3.- CUIDAR-ME I CUIDAR A TOTS AQUELLS DEL MEU VOLTANT
Si, si, cuidar-me aquí podrien entrar els típics propòsits d’any nou: fer dieta, anar al gimnàs, fer esport... bé només aspiro a fer alguna d’aquestes coses i és clar si me n’ensurto, que sé d’alguna que em costarà prou...no podia oblidar tenir cura de tots aquells que m’estimo i que es fan estimar (encara que penso que aquest punt em resultarà més senzill que el del gimnàs!!!jaja).

4.- PORTAR LES COSES AL DIA

Ai, si! No deixar per al final allò que ja s’hauria d’haver fet, evitant així aquella acumulació de coses per fer... i aquí entra Aventures i desventures dels 30!!!  I és que en renovar el bloc i fer-li les reformes que ara tots coneixeu em vaig plantejar que publicaria dos post a la setmana...que després a poc a poc es van anar convertint en un i que algunes setmanes ha esdevingut en un post fantasma (vaja que no he publicat res!) Així que aquest any nou, intentaré almenys dedicar-vos un dia a la setmana... i si pot ser més, doncs millor, però una ha de ser realista!

I és que podria escriure més propòsits d'any nou però considero que si arribo a complir els quatre que m'he plantejat ja podré dir que el 2015 haurà estat un any molt profitós!

I els vostres propòsits d'any nou quins són?


2 comentaris:

  1. Buf, jo ja no se quant propòsits nous tinc.
    Aprimar-me
    No treballar tant
    No dur-me sofocos innecesàris, jiji

    M'ha agradat molt el blog, me quede per aci!!!!

    Molts Petons.
    Reivindicacions Bloggerils i Motxiles Molones
    http://www.cosetesdemarta.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Encantada amb el comentari! bons proposits comparteixo el d'aprimar-me i el de no endur-me sofocos inecessaris!

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT