divendres, 1 de maig del 2015

L'OPERACIÓ BIQUINI

Amb l’arribada del bon temps i amb el descens progressiu de capes de roba que duem a sobre…comença el temut moment mirall. Aquell moment en què et mires i et remires al mirall, d’aprop i de lluny, i et sembla que al teu cos li sobra quelcom o li falta quelcom. No sé perquè, però per norma general sempre ens sobra més del que ens falta! Jajaja almenys a mi. Potser és que allò que ens falta ja tenim assumit que és així, però que allò que ens sobra , pensem que encara té remei.
I aquí comença per centenars, milers i segur que no m’equivocaré si afirmo que per milions de dones (homes potser també però no ho diuen tant en veu alta) l’anomenada operació biquini. Però en què consisteix l’operació biquini?

Menjar saludable? Fer esport? Això en teoria són hàbits que hauríem de dur a terme sempre…encara que són fàcils de començar, però molt més difícils de mantenir.

En el meu cas aquest any no en puc dir operació biquini, ja que com us vaig explicar (http://aventuresidesventuresdels30.blogspot.com.es/2015/01/va-de-proposits-dany-nou2015.html) un dels meus propòsits d’any nou era 
CUIDAR-ME I CUIDAR TOTS AQUELLS QUE TINC A PROP.

Pel que fa a cuidar-me a mi mateixa em vaig proposar dos eixos bàsics:

                -ALIMENTACIÓ SANA           
           -ACTIVITAT FÍSICA

I la veritat és que amb els meus daltabaixos, però puc fer un balanç positiu del resultat, de moment. També us diré que he estat més constant amb el tema de l’alimentació que amb el de l’esport (que sempre em costa més).
Així que aquest any la meva operació biquini és més una “posta a punt”, com la dels vehicles. Estic intentant remuntar l’activitat física, sobretot essent més constant. I pel que fa a l’alimentació sana ,doncs: de dilluns a divendres evito aquelles coses que sé que no són saludables ni em convenen i el cap de setmana em permeto una mica més de marge, sense passar-me.

A més, com a nou objectiu he intentat augmentar la ingesta de fruita que és una cosa que em costa. No perquè no m’agradi, sinó perquè no sóc de postres i menjar-la entre hores em costava molt. Ara porto unes setmanes menjant més fruita, m’obligo que sinó sóc com els nens! i encara que al principi em va costar molt trobar el moment per menjar-me-la ara ja forma part de la meva rutina i n’estic molt contenta.

I vosaltres feu operació biquini? Com ho porteu?


Per acabar us deixo amb un curtmetratge d’animació molt divertit anomenat: Slime time, si teniu una estona mireu-lo és molt divertit i adient per l’operació biquini.


4 comentaris:

  1. Jo crec que és molt millor agafar l'hàbit de cuidar-se, és més sa i genera menys ansietat.. perquè això de sentir vergonya a la platja i començar a comparar-te amb els altres i a maleïr-te per no haver començat la maleïda "operació bikini" abans acaba sent massa frustrant.

    Així que enhorabona per portar els teus propòsits a terme, demostra molt coratge i força de voluntat!

    ResponElimina
  2. si estic de orgullosa, de moment vaig fent! i estic contenta! i tens tota la raó després aquest moment platja acaba sent d'allò més frustrant! un petonet i gràcies per la visita.

    ResponElimina
  3. Felicitats amb el tema de l'alimentació! Jo vaig començar l'any passat i he aconseguit canviar alguns hàbits, sobre tot el de menjar més fruita i verdura (en el tema de la fruita, em sembla que m'assemblo bastant a tu jeje). Per exemple, he aconseguit deixar el cafè amb llet de mig matí i ara menjo una peça de fruita :)) Petons i ànims!!

    ResponElimina
  4. Ei doncs felicitats per tu també Sílvia! Això de canviar els hàbits és la clau per cuidar-nos més... això de canviar el cafè amb llet per la peça de fruita és magnífic...jo a mig matí també em menjo un parell de peces de fruita! al principi em va costar però ara ja és una rutina que m'agrada! un petonet ben fort

    ResponElimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT