dilluns, 18 de maig del 2015

VA DE CONTES: T'estimo (quasi sempre)

Després de l’espectacular inaguració del mes passat (recordeu la cinta de roba imaginària tallada per aquelles enormes tisores que s’utilitzen en els protocols d’inaguració oficial...jajaja imaginar no val diners!)

Avui teniu la segona entrega de la secció VA DE CONTES( recordeu que la podreu trobar publicada un cop al mes, més o menys a mitjans de mes per a més informació cliqueu el link http://aventuresidesventuresdels30.blogspot.com.es/2015/04/nova-seccio-va-de-contes.html  )

Aquest mes us porto un àlbum il·lustrat ideal per a regalar a qualsevol persona que us estimeu adult o infant. En el meu cas jo el vaig regalar a la meva parella.

El curiós d’aquest conte és que va ser un amor a primer vista. Feia setmanes que cada vegada que passava per davant d’una de les meves llibreries preferides em mirava l’aparador i els meus ulls sempre es quedaven clavats en el mateix conte.
En primer lloc pel títol que em va semblar d’allò més suggerent “T’estimo, quasi sempre” i després les il·lustracions senzilles, però incorporant diferents materials (aquest estil d’il·lustracions sempre m’ha agradat)... Així que al final, no em vaig poder resistir!

Allí em teniu dins de la llibreria, somrient mentre llegia el conte...i allò que va començar com un amor a primera vista es va convertir en una estimació profunda...em va agradar tant que el vaig trobar perfecte per regalar-lo al meu company d’aventures.

Així que avui que millor que dedicar-li la secció del mes.

Pd: Més endavant us parlaré d’un altre àlbum il·lustrat de la mateixa autora, ja que m’agrada molt com treballa les emocions.

Aquí va la fitxa tècnica.

Títol:
&T'ESTIMO (quasi sempre)

Autor:
 Anna Llenas

Il·lustracions:
Anna Llenas

Editorial:
Estrella Polar

Col·lecció:
-----------------
Què té aquest conte que no tingui un altre? 
 És un  conte divertit  i amb un toc dolç en què l’autora ens presenta els seus personatges en Lolo (és un cuc de bola) i la Rita ( una cuca de llum) que són ben diferents.

I és que en Lolo i la Rita, podríem dir que són pols oposats. Ell sempre ho té tot controlat, ella és més d’improvisar. Ella és sincera i divertida, ell independent i misteriós... Ara bé tot i les seves diferències s’agraden.

Això sí, ja sabeu que acceptar les diferències en una parella no és fàcil! I aquí és quan arriba el quid de la qüestió, per què a vegades que allò que ens fa diferents ens encanta i d’altres és la cosa que més ens treu de polleguera?
Doncs la resposta la trobareu en el conte que d’una manera hàbil i senzilla ens convida a fer-nos entendre que allò que ens diferencia de l’altre és allò que ens fa únics i especials. I és que aquí rau la màgia dels pols oposats.

Espero que si us animeu us el compreu, o el regaleu perquè val molt la pena. I sobretot des d’aquesta secció m’encantaria trencar mes a mes i fer fugir de la vostra ment el típic i tòpic que:  els contes són només cosa de nens.

I és que una bona història no té edat! Què me’n dieu teniu un  pol oposat prop?



2 comentaris:

  1. Doncs sembla ben xulo, i la veritat és que tal com en parles, també el trobo ideal per regalar-lo a la meva parella. Les il·lustracions així tipus collage m'agraden molt i el títol és realment molt suggerent.. tot i que de vegades el "(quasi sempre)" també podria ser un "tot i que a vegades t'arrencaria el cap.. jajaja

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si jo el trobo ideal per regalar a la parella... és un regal diferent i original! Jajaja el teu títol alternatiu m'encanta potsern podría ser el títol destinat al públic adult...s'aproxima més a la realitat d'alguns moments!!! ajajaja
      Una abraçada

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT