dilluns, 26 d’octubre del 2015

RECEPTES AMB MOLT DE GUST: AVELLANES DE LA NAT

Bona nit,
Després d’una setmana absent del bloc, tornem a la càrrega! La veritat és que podria donar mil raons per les quals no vaig poder publicar la setmana passada.Bàsicament perquè no va ser fruit d’un sol motiu (feina, compromisos,tasques inesperades, problemes de  salut...de tot una mica, barrejat i a la vegada, això si res greu!)
Però aquesta setmana ja tornem a estar en marxa i tot i que he de reconèixer que el canvi d’hora no m’ha provat del tot! No sé a vosaltres però a mi m’està costant agafar el ritme.
Avui tenia clar que havia de  publicar i que començava deixant-vos la recepta que us dec.
En aquest cas no és una recepta meva, però des de que me la van explicar s’ha convertit en un dels meus postres preferits. No només per la facilitat de la recepta, sinó perquè és fantàstica per a compartir amb família, amics, ideal per a picotejar alguna cosa...vaja que acompanya qualsevol  àpat.

La recepta d’avui: AVELLANES DE LA NAT

Som-hi  preneu nota dels ingredients:
Ingredients
  • ½ Kg d’avellanes torrades (pelades)
  • 300gr de xocolata (jo l’utilitzo negra, però pot ser blanca o amb llet)


Comencem la recepta!
La manera de dur a terme la recepta és més que senzilla. En primer lloc trossegem al xocolata, la posem al microones i la desfem.

 NEl temps per desfer la xocolata dependrà de la potència del microones. Jo us recomano que  feu intervals de 30 segons per tal que la xocolata se us vagi desfent i pugueu evitar que es cremi.

Un cop desfeta la xocolata afegim les avellanes i remenem bé perquè la xocolata embolcalli bé la fruita seca .

Ara servint-nos de dues culleres anem tirant les avellanes d’una en una sobre una safata.
!Truc: Si folrem la safata amb paper de forn un cop les avellanes estiguin fredes serà més fàcil desenganxar-les.
NSi us cau més d’una avellana junta no passa res, també queda bé!  a vegades és inevitable.
Un cop separades les deixem refredar a temperatura ambient.  
NSi la recepta la féssim a l’estiu ens caldria ajuda de la nevera, però amb la temperatura actual no ens cal.

 Ja només ens queda separar les avellanes tot estirant el paper. No patiu amb el paper de cuina cauen soles! Les podeu guardar en un pot o capsa hermètica i aguanten perfectament una temporadeta llarga, ara ja us dic que si les feu no us podreu resistir i volaran ràpid!Comprovareu  que és una recepta fàcil i ràpida, d’aquelles que pots improvisar per un soparet inesperat!
Espero que us animeu a provar-ho! I em digueu què tal!


Ara recordeu nova recepta el dilluns 9 de novembre!

6 comentaris:

  1. Mare meva Mabe, això té una pinta boníssima!, mira que a casa som uns fans dels fruits secs i mai se m'habia passat pel cap envoltar les avellanes de xocolata!, pero crec que ho probaré i així li faré una sorpresa al meu marit que li encanta!!!. Un petonàs maca!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si ho proveu segur que quedareu encantats! ara ja t'aviso que són addictives no podreu parar!
      Per cert tinc més receptes amb fruits secs, a veure si les vaig penjant!una abraçada

      Elimina
  2. ohhh, què bones les avellanes!!! Has tastat el pastís rus???

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si l'he tastat...ara això si Jo no el sé fer pas! ha estat de compra! M'agrada amb xocolatada desfeta calenta per sobre mmmm una abraçada

      Elimina
  3. Mmmm quina bona pinta... Ho provaré i ho faré també amb nous que als meus peques els hi encanten.... Ptó i bon cap de setmana.

    ResponElimina
    Respostes
    1. EI bona combinació! amb nous segur que també queda super bo...ja em diràs! una abraçada i bon cap de setmana

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT