diumenge, 29 de novembre del 2015

El meu calendari d'advent handmade

Avui us porto el meu calendari d’advent handmade.
Ja feia temps que em rondava la idea pel cap de fer un calendari d’advent però la veritat és que no m’acabava de decidir. Però després de veure el que Maguiandmi havia posat al seu bloc em vaig animar!
I aquí el teniu, a veure que us sembla? Primer de tot em va costar decidir-me com faria els recipients per a posar les sorpreses que aniríem trobant cada dia. Després de rumiar una estona, de pinterestejar i googlejar una estona (sempre va bé per inspirar-se). Vaig pensar que una bona manera de fer els recipients seria amb papiroflèxia o origami. Aquí us deixo els passos que vaig seguir:

En primer lloc vaig retallar quadres de 21x21cm de paper craft. Tot i que a casa tinc fulls quadrats de colors per a fer coses de papiroflèxia com les capses que us vaig ensenyar en aquest post.Els colors que tenia no m’acabaven d’agradar i volia fer els sobres tots en paper craft per després donar-los vida d’altres maneres.
Un cop tallats els papers vaig muntar les bossetes d’origami. Si voleu provar-les de fer són ràpides i senzilles. També les podeu fer amb nens. Us deixo les fotos pas a pas de com les he fet.
Un cop fetes les bossetes vaig buscar 24  números diferents, originals i divertits perquè cada sobre tingues una personalitat única.
A dins els vaig farcir d’alguna cosa dolça com mana la tradició. En el meu cas va ser de bombons casolans fets per mi mateixa. Ja sabeu que m’encanta cuinar i vaig decidir que ja que feia el calendari handmade, que l’havia de fer així de cap a peus! La setmana que ve us poso la recepta i les meves anècdotes bombonils!
Per acabar vaig decidir que seria bonic que cada dia en descobrir que amaga el calendari a part de trobar quelcom dolç per endolcir el dia també estaria bé trobar una frase bonica d’aquelles que fan pensar.
A l’hora de col·locar-lo amb el meu company d’aventures ens va costar trobar-li el lloc més adequat a casa. Al final vam trobar original i molt escaient col·locar-lo en una porta, ja que no oblidem que el calendari d’advent és el que ens obrirà les portes a les festes de Nadal.
Aquí us el deixo!


Com a sorpresa se m’ha acudit que ja que dins els calendari d’advent trobarem cada dia una frase bonica que fa pensar, reflexionar, somriure o emocionar-nos...que millor que obrir les portes del Nadal fent-vos partícips del nostre calendari d’advent?Ja que no és possible que degusteu els bombons...si més no, si que compartirem una frase màgica dia a dia.
AIXÍ QUE A PARTIR DEL DIA 1 CADA DIA AL BLOC TROBAREU UNA SORPRESA D’ADVENT...QUÈ US SEMBLA? M’ACOMPANYEU FINS NADAL?

8 comentaris:

  1. Sí, t'acompanyarem fins a Nadal! Fins demà!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per la companyia! espero que gaudeixis cada regalet d'advent! una abraçada

      Elimina
  2. Ei! Quina xulada de calendari!!! I el rotllet de les frases inspiradores m'ha agradat molt... potser et prendré la idea per l'any vinent (juntament amb alguna cosa dolça que si no els nens em pengen!!!) però estic contenta que t'hagis animat!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Encantada que em prenguis la idea... si, està clar que el toc dolç no hi pot faltar! una abraçada guapa! gràcies a tu per animar-me a fer-lo!

      Elimina
  3. I tant que et seguirem diariament!!!!. T'ha quedat un calendari super maco i a més m'encanta l'idea de colocar-lo darrera de la porta!!, Esteu fets uns artistes de cap a peus!. M'encanta!!. Un petonàs maquissima!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies guapa! estic contenta amb el resultat...i a partir de demà una frase cada dia! una abraçada enorme!

      Elimina
  4. Que guai! M'encanta! Es molt original, xati. Estas feta una artista!

    ResponElimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT