dimecres, 22 de juny del 2016

NOU MODEL DE CACTUS!

Bona tarda,
Com bé sabeu la Singer de casa va a “tope” i això que aquests dies no li puc dedicar tot el temps que voldria.  Està clar que som bones amigues, com totes les amistats hi ha dies en què tenim les nostreS petites discrepàncies, però , res que no es pugui solucionar amb paciència i amor.

Tot i que la feina em surti per les orelles, no me’n puc estar de dedicar-li un temps a les robes, els fils, els botons, els snaps, les tisores, les cremalleres (aviat veureu un projecte amb elles)… i es que veure les coses que poden sortir d’un tros de tela, o quan feia més ganxet d’un cotó o llana, em fa feliç. Fer-les pensant en qui van destinades i regalar-les encara més.

Avui us porto un dels meus projectes preferits. Ho és per dos motius:
- Perquè m’encanta cosir-ho
- Perquè gaudeixo encara més de regalar-lo. 

Us porto un nou model de cactus de roba. Ja fa uns mesos( que ràpid passa el temps) us vaig ensenyar els primers models de cactus…però després de fer-ne uns quants, vaig decidir fer algunes modificacions per millorar-los.

El nou model té un tronc més ample, que li dóna més estabilitat. Els braços estan a diferents alçades enlloc d’estar un al costat de l’altre. Trobo que queda més similar a un cactus real.

Doncs bé, aquí us en deixo unes fotos dels cactus que ja he cosit i regalat i que ara ja fan companyia i alegren el dia a dia d’algunes noves cases.






Una abraçada i si demà no hi penso FELIÇ SANT JOAN I BONA REVETLLA!

12 comentaris:

  1. uoooooo Mabel m'encanta!!!, son geniales, a més tens una gràcia per fer-los que es massa!, crec que a mi enlloc d'un cactus em sortiría una cosa escarrancida i trista pero a tu et queden genials. Segur que a l'afortunada que li regales li encantará!!. Un petonarro maquisima i feliç revetlla de Sant Joan!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No dona segur que et sortiria genial! es qüestió d'intentar-ho els primers eren més cutres que aquest. Si els dos cactus ja tenen nova casa i els propietaris encantats. Un petó i bona revetlla per tu també.

      Elimina
  2. Està clar que era qüestió de temps i paciència que la Singer i tu us convertissiu en amigues!! Posar els braços del cactus a diferents alçades ha estat una gran idea!! Bona revetlla!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si a mi també m'agrada més com queden els braços a doble alçada ara veig els primer cactus i em recorden a un catxes ensenyant bola. jajaja una abraçada

      Elimina
  3. La teva amiga i tu feis un "equipasso"! Quina preciositat aquests cactus!!!!
    M'encanta cada detall :-)

    Un petonàs i Feliç Revetlla!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies guapa, si sembla que fem un bon equip no ens podem queixar. Un petonet per tu també

      Elimina
  4. es precios!! veient aquestes coses m'entren ganes de tenir-ne una, pero se que no la faria servir perque amb prou feines faig servir les coses de manualitats que ja tinc...

    un petonet!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajja això ja passa que a vegades tenim tantes coses a casa que la majoria no les fem servir, però jo li he trobat bon ús a l'habitació de costura. Una abraçada

      Elimina
  5. Quina xulada! Estan ben cosits i ben farcidets... Deuen estar ben contents a la casa d'acollida!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si encantants! no hi ha res com adoptar un cactus...fan molta companyia! jajaja una abraçada

      Elimina
  6. Què xulos!!! M'encanten les teles que has utilitzat!! Els cactus és un dels projectes que tinc pendent de fer :))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs ja veus que és un moment només és qüestió d'animar-se. Una abraçada

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT