dilluns, 17 d’abril del 2017

LA MONA

Com bé sabeu avui és dilluns i toca una nova recepta. Però avui com que és el dia de la mona em permetreu que em prengui una petita llicència i enlloc de posar-vos una recepta nova us ensenyi a les protagonistes d'aquest any del dilluns de Pasqua. Aquí us deixo les meves mones:
Dues de xocolata amb farcit de melmelada casolana i dues "sares" amb farcit de melmelada i cobertura de mantega pastissera i ametlles. Què us semblen?





La mona de Pasqua

(Lola Casas)

Amb cor de pa de pessic,
de gust suau com caramel,
quan li clavo queixalada,
sembla que mastegui el cel.
Coronada amb un gran ou,
amb pollets i una gallina,
vestida de xocolata
és llaminadura fina.
Visca la mona de pàsqua!
Aquest pastís tan preuat,
que agrada a grans i petits
i en un no res és menjat.

Nova recepta dilluns 1 de maig

2 comentaris:

  1. mmmm quina gana jajaja i aixo que ja n'he menjat!! m'agrada tant el dia de la mona jajaja i el millor es que tota la setmana en vas menjant les sobres jajaja

    les has fet tu??

    un peto!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si són totalment casolanes! m'agrada fer-les jo mateixa trobo que són més personalitzades potser no tan professionals però t'asseguro que delicioses! Una abraçada

      Elimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT