dijous, 16 de novembre del 2017

BANDEROLES DE CASAMENT!

Avui us porto un nou projecte de costura que ara feia dies que no us en ensenyava cap. A més és un dels projectes més emocionants i especials que he fet perquè va formar part de la decoració d’un casament en què em consta que els nuvis van tenir cura de fins a l’últim detall.
En aquest cas jo els vaig cosir unes banderoles amb els seus noms i uns números amb volum amb el número d’anys que portaven junts.
Pel que fa a les banderoles vaig escollir una base de loneta de color blanc trencat i per fer les lletres de sobre una combinació de teles en tons liles i morats.
L’elecció de la gama de colors va tenir a veure amb la temàtica que els nuvis donaven que girava al voltant del vi i del raïm.



Pel que fa al tipus de lletres , com que no en trobava cap de feta que m’acabes de fer el pes, vaig optar per demanar-li al meu dibuixant i dissenyador preferit que me’n fes unes totalment personalitzades. 

Un cop preparades em vaig decantar per aplicar-les amb un punt de fistó a màquina.
Un cop les banderoles van estar cosides les vaig penjar amb un biaix seguint la mateixa gamma de tons morats.


Pel que fa als números vaig buscar unes teles de colors ben vius per trencar una mica. I que no fos tot del mateix color.
El dia del casament els números i les banderoles van formar part de la decoració d’un carro antic que lluïa fotos dels nuvis durant aquests 13 anys que porten junts. Un racó ben bonic i personal amb que els convidats es van fer més d’una foto.
Aquí teniu com van quedar. Ara només em queda desitjar molta sort a la parella en aquesta nova etapa plena d’aventures. FELICITATS PAU I LAIA!
Vosaltres sou dels que de petits us agrada cuidar fins a l’últim detall? Us agraden els casaments personalitzats?




1 comentari:

  1. Unes banderoles moníssimes i la tela dels números també m'encanta. Quina sort tenir dibuixant i dissenyador a casa! Jo he de confessar que odio els casaments (soc així de rara; per això ni ens hem casat ni tenim pensaments de fer-ho en aquestes alçades). En el que sí estic d'acord és a cuidar fins l'últim detall. Per tant, segur que el casament va ser genial!

    ResponElimina

Moltes gràcies per passar pel bloc i per deixar un comentari! FINS AVIAT